2009. június 16., kedd

első.. :)


sziasztok.

huhha.. hát ismételten sokadik blogom ez, de hát nincs mit tenni, ha elfelejtem a jelszavakat és a többi probléma.. :)
szóvaal véégre N Y Á R ! . örülök is meg nem is ennek.. a nemnek az oka, hogy ugye most ballagtam az ált.suliból, és hiányozni fog ez az
osztály.. itt egy kép a bolondballagásról. Hát nagyon szépen néztünk ki mit ne mondjak.. És persze az sem maradhatott el, hogy bemenjünk a városba, és persze hogy akkor járt arra mindenki.. :) még jó hogy felismerhetetlen voltam:P
Aztán másnap, szombaton ballagás.. és hétfőn még évzáró. Persze mind két alkalommal kisírtuk magunkat. Vagyis az osztályban a nagy rész a lányoknak, meg a 7.esek 6.osok.. És szerintem aki nem sírt az osztályban, annak vagy nem fog hiányozni senki és semmi, vagy egy lelketlen idióta.. (A) na jó nem komolyan. :P
Aztán ma(kedd) semmit sem csináltam.. főként Ginával beszélgettem, és msneztem.. semmi értelmes nem történt velem.. dee majd megyek Máltára július 4-25ig. na akkor lesz aztán az igazán jó(H) már csak 18 nap.. (#) úristen, annyira váárom. :)(L)
És persze az egész nyaram tiszta zsúfolt mint mindig.. de nem bánom, nem unatkozok itthon legalább.. :)
aztán jön szeptember, és goooo Bibóóó;) persze előtte gólyatábor.(L) majd ott megismerkedünk, de már majdnem az osztály felét ismerem. Hát igen, mi mindenre jó egy felvettek listája, a myvip, és az msn.. :P persze már pár emberrel találkoztam is.. Wuwcsu,Pannus, Patrick.. :) meg ANITA, Csillaa.. :P de velük a tanár-diák-szülő találkozóó izén.. :P
na azt hiszem mára elég ennyi észosztás. ja és kommenteket várok ám;)

puuszz.*

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése