2009. június 17., szerda

szokásos nap.. :P


na újra itt.. :)

tök jó volt tegnap este, mert Ginával megnéztük egy filmet. azért befigyel, hogy 150km-re lakik körülbelül, de mi megoldottuk, és megnéztük a Picture this-t! :P nagyon szeretlek!(L)(L)
hát a mai napom is ugyan úgy telt, mint a tegnapi körülbelül.. :P reggel olyan 9 fele keltem, főleg, hogy éjszaka nem bírtam elaludni fél3-fél5.. ;) jó vagyok, nem?:D aztán elmentem, kerestem valami kaját a hűtőben... de mivel nem volt semmi, ettem egy kaktusz jégkrémet.. :D
később jöttem msnre, de drága Gina sehol sem volt, pedig elvileg fél10kor már fent kellett volna lenni.. segáz! :P aztán én meg elmentem segíteni anyunak, persze, hogy akkor kell neki feljönnie.. ;)♥
jaajj.. küldött nekem egy linket, ahol Nick Jonas-os avatarok van
nak, vagy 200 db. Szóval, meg volt a napi boldogságom.. ♥! ITT NÉZZÉTEK !
a kedvencem:



fúú a holnapot meg nagyon váárom! elvileg megyünk Enikővel Soltvadkertre, és találkozunk Wuwcsuval, meg Patrickal, de még senkivel sem beszéltem meg pontosan, szóval nagyon haladok.. :/ de majd csak feljönnek MSNRe, ha meg nem, akkor gyarapítom a számlámat.. ;)
Meg majd Majsára is menni kellene strandra.. Szóval, akinek van kedve jönni, az szóljon.. :D mert egyenlőre senki sem akart jönni.. :P


Gyerekeeeek.. már csak 17 nap, és megyek Máltára.. úúú.. :D most mondjátok, hogy nem jó hely a kolesz, ahol laktam.. :D és ez volt az ablakomból a kilátás, egy hatalmas medence.. :D ááhh.. remélem azért lesz idén is magyar, vagy esetleg Sasha, az ukrán csaj, akivel megismerkedtem.. :P szóval, szurkoljatok!(yn)

puussz*

4 megjegyzés:

  1. Én is imádlakkkk!!!!!

    Jóvan már, 11kor keltem, szal maradj csöndbe :P

    Amúgy, szívesen mennék veled strandra, majd szólok ha megtanultam teleportálni ;)

    VálaszTörlés
  2. Én is téged áám.. :D te névtelen.. :P
    fél10et mondtál, szal te maradj csendben.. ;)

    Tanulj is meg gyorsan, és akkor itt töltesz csomó időt.. :P(L)

    VálaszTörlés
  3. hmmm...Majsára strandra?:D ugye nem csak a strand miatt, Dorcííí?;)

    VálaszTörlés
  4. hát majd hozzád is megyünk Pannuus.. (L)(L)

    VálaszTörlés