2009. június 21., vasárnap

minden.. :)

húú, régen írtam ide. szóval..
csütörtök: be kellett menni suliba segíteni osztályfőnöknek kipakolni a bioszból a kitömött állatokat.. :D csak én voltam meg Prancsi. élvezet volt 8kor ott lenni.. :D közben meg felrakták a tablónkat a falra, és tökjó.. :D tiszta szép, meg minden.. és jó nagy. :| meg vékony ahhoz képest. na mindegy, végeztünk fél11re..
1kor indult a buszunk Enikővel Vadkertre, apu ki is vitt minket a buszmegállóba, még gyalogolnunk sem kellett.. (A) szóóval megérkeztünk meg minden.. ott vártak minket :D Wuwucsu, meg Patrick is eljött :O :D aztán gyrosoztunk, meg minden.. tisztára elvoltunk.. :D Patrickal meg versenyzünk, hogy ki-kire ír többször msnen.. eddig 2:2 az állás.. ;) aztáán 3/45kor mentünk hazaa.. és ennyi érdekes volt ebben a napban.. :/
péntek: igazából nagyon nem emlékszem hogy bármi érdekfeszítő történt volna velem.. :D

szombat: na szombaton annál inkább.. :D reggelmentünk Enikővel meg a húgával Kiskunmajsára strandra. és mint utóbb kiderült, ilyen danubius roadshow volt, és ott volt aa Szani Roland, a Garami Gábor, meg egy csaj, akinek nem jut eszembe a neve, és lehetett zenét kérni meg minden.. aztán voltak fellépők, Cozombolis, Zséda, Bon-Bon, United.. de tök jó volt. példéul Cozombolis valamit dumált, és akkor értünk oda, és beszólt, hogy hol voltatok? pisilni? mondom köszi(Y) :D kicsit sem volt égés.. :D A Bon-Bonból meg a trombitás csávó valamit dumált nekem.. xD szóval elvoltam.. de egyébként meg csúszdáztunk, örvényeztünk, hullámmedencéztünk. Tiszta jó volt.. :D aztán meg le is égtem.. de nagyon durván, rákvörös a vállam, meg a hátam, és szenvedek vele nagyon.. :D de hát ez ezzel jár.. nem használt a 4es faktorú izé.. xD Legalábbis 4es volt ráírva.. :D de tuti több. :P

na ennyi rizsa elég lesz. puszii :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése